Új jelszó kérése

Költséghatékony irodai optimalizálás

Mikró, és kisvállalkozásoknál a költséghatékonyság az első szempontok között van, ha nem a legelső. Ezeknél a vállalkozásoknál gyakran előfordul a rendkívül elavult számítógép park, a Windows XP, a szoftverek illegális használata, az adatok napi mentésének hiánya, és állandó problémák a levelezési rendszerben.

 

  • Magyarországon a munkaerő a legdrágább költségek közé sorolható. A KKV szektorban kulcsfontosságú, hogy a munkavállaló munkaideje a lehető legjobban legyen kihasználva. A korszerűtlen rendszerekből adódó várakozás, időkiesés, munkavállalói kifogások, a pénzkidobás egyik leggyakoribb formája.
  • Az illegális szoftverek használatával járó büntetés és beruházás mértéke gyakran az egész legalizációs költség keretét nagyságrendekkel meghaladja. A visszatérő ellenőrzés miatt, a legalizációt ténylegesen el kell végezni!
  • A manapság gyakori zsaróló programok, vírusok okozta károk sokszor visszafordíthatatlanok, az adatvesztés akár a vállalkozás további tevékenységét is veszélyeztetheti!
  • Az elektronikus levelezés akadozása, megbízhatatlansága, gyakori telefonos visszaellenőrzés partnereknél, kétségek az elveszett/meg nem kapott email-kel kapcsolatban folyamatos feszültséget szül. Az előbb felsoroltak lassítják/elbizonytalanítják az ügyvitelt, folyamatos pénzügyi és presztízsveszteséget okoznak cégének.
  • Az ingyenes irodai csomagok komaptibilitása sokszor okoz bosszúságot mellékletek, file-ok megnyitásakor. Nem támogatják a csoportmunkát, ritkábban frissülnek.

 

Ezt a pénzpazarlást, és lassú ügyvitelt szüntetjük meg, ha az adminisztrációs eszközöket, és szoftvereket költséghatékonyan fejlesztjük, használjuk.

 

 

Ezekre a hétköznapi, bár nyomasztó problémákra a Logic IT Kft. megoldást tud adni!

 

 

 

  • Aktuális eszköz és szoftver parkját átvilágítjuk, hogy a beruházása valóban költséghatékony legyen.
  • Az elavult/illegális Windows XP-t használó gépek helyett, legális Windows 7-10-es, használt gépeket tudunk ajánlani, töredék áron, a feladathoz optimalizálva.
  • A még korszerűnek mondható, és illegális Windows-t futtató gépeket a másodlagos szoftverpiacról legalizáljuk, és ha kell hardveresen optimalizáljuk.
  • Hatékony és biztonságos adatmentési stratégiát dolgozunk ki a meglévő eszközeire, adataira.
  • Megoldásunkkal a levelező rendszere megbízható, gyors, SPAM és vírusmentes lesz.
  • Jelenlegi, vagy az általunk ajánlott Kaspersky antivírus rendszer egyedi beállításával megvédheti adatait a kártékony szoftverektől, felelőtlen munkavállalóktól.
  • Üzleti titkok kiszivárgásának lehetőségét felmérjük, megakadályozására stratégiát dolgozunk ki.
  • Alkalmazottai saját eszközeikkel is dolgozhatnak cégének, az üzleti adatai védve lesznek.
  • Meglévő irodai szoftverét (MS Office) másodlagos szoftverpiacról legalizáljuk, vagy Office 365 csomagot ajánlunk amit szakszerűen bevezetünk, igény esetén oktatást adunk. Szabad szoftveres megoldását optimalizáljuk, beépítjük a megoldásunkba.
  • Dokumentum szerver kiépítése drága szervergép, és szerver szoftver beruházása nélkül.
  • Általános irodai, informatikai, telekomunikációs eszköz beszerzése, garanciális ügyintézése.
  • A strukturált hálózat szakszerű átvizsgálása, gyenge pontok kiszűrése, javítása, cseréje.
  • Kérés esetén ADSL helyett nagysebességű, mikrohullámú internet biztosítása a telephelyen.
  • 4G LTE internet bekötése akár elsődleges, akár biztonsági internet funkcióra.
  • Általánydíjas GSM és mobil internet előfizetés egyedi, kedvezményes csomagban! (5 előfizetéstől, érdeklődjön!)
  • Kérés esetén teljes rendszerfelügyeletet tudunk adni. Hisszük, hogy a rendszerfelügyelet, a rendszergazdai tevékenység bizalmi munka, ezért meglévő rendszerfelügyelettel egyeztetve is tudunk megoldást adni.

 

 

  • Csak korszerű, az ügyvitelhez méretezett eszköz van a számítógépek között
  • Csak legális szoftver van a cégében
  • A kollégák a munkaidejüket maximálisan ki tudják használni, nincs kávézás míg elindul a Windows, minden program gyors
  • Nyugodtan alhat, adatai biztonságban vannak, naponta menti őket a rendszer
  • Levelezése 99.999%-ban működik, SPAM és vírusmentesen, csoportmunkát maximálisan támogatva
  • A kollégák hatékonyan, akár csoportokban is tudnak dolgozni
  • Érzékeny üzleti adatai nem szivárognak ki a konkurenciának
  • Az antivírus rendszer megvédi a kívülről jövő támadásoktól
  • A hálózaton lévő gépek stabilan látják az erőforrásokat
  • Nyomtathat bátran, bérelhető digitális fénymásolók, csak a papírt kell megvennie. Javítás, és cserekészülék biztosítása!
  • Sosem marad internet nélkül, mi biztosítjuk

 

 

 

 

 

 

Hívjon minket!

 

+36-309-248-258

 

 

 

Az Office mindig Önnél lehet! Használja bárhonnan a jól ismert eszközöket Az Office 365 használatakor nemcsak a jól ismert alkalmazások állnak rendelkezésére, de fájljai is folyamatosan naprakészek és bárhonnan elérhetők lesznek. Dolgozhat internetkapcsolattal vagy anélkül, ülhet az asztalánál vagy épp utazhat, használhat PC-t, Macet, illetve iOS, Android™ vagy Windows rendszerű eszközt: bármikor és bárhol elérheti, amire szüksége van. Szerezze be az Office teljes asztali verzióját. Számos Office 365-csomag esetében telepítheti a legújabb, teljes Office-alkalmazásokat eszközeire, így online és offline is dolgozhat. Az Office 365-alkalmazások folyamatosan naprakészek, könnyen kezelhetők és egyszerűen használhatók, így több ideje marad a munkájára.

Saját napirendje szerint dolgozhat. Közös munkavégzés egyszerűen. Bárhonnan, bármikor és szinte bármilyen eszközről dolgozhat. Fájlokat oszthat meg, értekezletekhez csatlakozhat, és kapcsolatban maradhat csapatával. Ha dolga van, az Office-ban mindig bízhat. Munka több eszközön. Bizonyos előfizetésekben az Office-t akár öt PC-re vagy Macre és öt táblagépre (iPad, Windows, Android) is telepítheti, és bármikor átviheti új eszközökre a telepítést – pillanatok alatt. Munkavégzés bárhonnan. Az Office Online-nal bármely böngészőből szerkesztheti és megoszthatja a fájlokat. Az Office Mobile-lal megtekintheti és szerkesztheti a fájlokat Windows Phone-telefonján, iPhone®-ján vagy Android rendszerű telefonján.

Egy percet sem kell elpazarolnia. Kevesebb karbantartás, több idő munkára. Idejét munkával töltheti ahelyett, hogy telepítésekkel, frissítésekkel vagy a felhasználók adatainak szinkronizálásával kellene foglalkoznia. Az Office 365 minden ilyesmit elvégez Ön helyett a háttérben, így az igazán lényeges dolgokra összpontosíthat. Folyamatosan naprakész verzió. Az Office 365 folyamatosan naprakész, így kedvenc alkalmazásainak, mint amilyen a Word, Excel, PowerPoint és Outlook, mindig a legújabb verzióját használhatja. Folyamatosan elérhető fájlok. Mivel fájljait automatikusan menti a rendszerünk online, akár utazás közben is megnyithatja, szerkesztheti és megoszthatja a fájlok legfrissebb verzióját.

 


 

 

Csomagtulajdonságok öszevetése

  • Szolgáltatások
  • Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Publisher és OneNote felhasználónként akár 5 PC-re vagy Macre. Publisher és Access: Csak Windows rendszerű PC-n futó ügyfélprogram és/vagy szolgáltatások; nem használható több eszközön. A legtöbb, asztali Office-alkalmazásokat nem tartalmazó csomag együttműködik az Office legújabb verziójával, az Office 2013-mal és a Mac Office 2011-gyel. Az Office korábbi verziói, például az Office 2010 és az Office 2007 is működhet az Office 365-tel, de nem minden funkció érhető el. Az Office-kompatibilitás nem érvényes az Exchange Online Kioszk és az Office 365 Nagyvállalati K1 csomagra.Telepített Office
  • A teljesen telepített Office használata felhasználónként akár 5 táblagépen és 5 telefonon.Office mobil eszközökön
  • Böngészőn keresztül is szerkeszheti a dokumentumait a Word, az Excel és a PowerPoint online verzióival.Az Office online verziói
  • Felhasználónként, kezdeti 1 TB tárhellyel.Fájltárolás és fájlmegosztás
  • Felhasználónként 50 GB-os postaládával. A teljes, telepített Office-alkalmazásokat nem tartalmazó előfizetésekhez: A felhasználók az Outlook következő verzióit tudják csatlakoztatni üzleti szintű levelezésükhöz, hogy kihasználhassák a megszokott ügyfélalkalmazás előnyeit: az Outlook legújabb verziója, Outlook 2013 és Mac Outlook 2011. Az Outlook korábbi verziói, például az Outlook 2010 és az Outlook 2007 csak korlátozottan tudnak együttműködni az Office 365-tel. Az Outlook-kompatibilitás nem érvényes az Exchange Online Kioszk és az Office 365 Nagyvállalati K1 csomagra.Üzleti szintű levelezés
  • A Skype Vállalati verzió még nem érhető el a Machez. A Lync for Mac 2011 a legújabb verzió. A Lync for Mac kompatibilis a Skype Vállalati kiszolgálóval és a Skype Vállalati online verzióval.Online értekezletek
  • Segíti az alkalmazottak együttműködését a részlegek és a telephelyek között.Közös dokumentumok
  • Interaktív jelentések, bemutatók és más tartalmak létrehozásához.Történetmesélő eszköz
  • Felhasználók maximális száma

Office 365 Vállalati Alapverzió

4,20€éves hűséggel / havonta / fiók

  • Exchange OnlineOneDrive Vállalati verzióSkype Vállalati verzió
  • 300

Office 365 Vállalati Verzió

8,80€éves hűséggel / havonta / fiók

  • OutlookWordExcelPowerPointOneNotePublisherOneDrive Vállalati verzió
  • 300
Webáruház készítés
Weboldalunk további használatával jóváhagyja a cookie-k használatát az adatvédelmi nyilatkozatban foglaltak szerint.